مقاله ها

قیمت دستگاه فوردی پلاس

قیمت هایفو هفت بعدی
5/5 - (1 امتیاز)

این روزها جوانسازی و مخصوصا لیفت صورت به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است. مسائل متعددی است که باعث پیری پوست می شود و با توجه به آلودگی های مختلف و سبک زندگی شاهد پیری زودرس پوست نیز هستیم. همین امر باعث می گردد تا تعداد بیشتری از مردم به سمت روش های مختلف جوانسازی روی بیاورند. خرید یک دستگاه جوانسازی با جوابدهی بالا و بازده عالی یکی از مهمترین کارهایی است که هر کلینیکی باید انجام دهد. یکی از انواع دستگاههای موجود در بازار دستگاه هایفو است. و در این بین هایفو چهار بعدی یکی از معروف ترین آنهاست. در این مقاله به معرفی هایفو فوردی پلاس و قیمت هایفو فوردی پلاس می پردازیم.

راهنمای خرید دستگاه هایفو

هایفو فوردی پلاس چیست؟

هایفو فوردی پلاس همان دستگاه هایفو چهار بعدی (4D ULTRA HIFU) است که یکی از جدیدترین دستگاه هایفو می باشد/ این هایفو با بالا بردن سطح کلاژن سازی پوست باعث جوان سازی و کشیده شدن پوست صورت و بدن می شود. طبیعتا هایفو تراپی یک روش بدون درد است که نیاز به جراجی ندارد و از این رو درمان با این دستگاه به صورت غیر تهاجمی است.

از کاربردهای دستگاه هایفو 4 بعدی به از بین بردن چین و چروک صورت و همچنین خط خنده و اخم می توان اشاره کرد. هایفو فوردی پلاس معرفی شده در الولیزر دارای مچوز اداره کل تجهیزات پزشکی می باشد.

هایفو فوردی دارای چند هندپیس است؟

اگر دستگاه هایفو هفت بعدی را در نظر بگیرید که دارای 5 هندپیس است. می توانید با برداشتن یک هندپیس سه بعدی صورت و یکی از 4 هندپیس دیگر هایفو فوردی پلاس را برای خود داشته باشید. شما اختیار دارید که یکی از این هندپیس ها را با توجه به نوع کاربرد خود انتخاب کنید یا در صورت تمایل کلیه ی هندپیس ها و در نتیجه هایفو هفت بعدی را سفارش دهید.

قیمت هایفو هفت بعدی

قیمت هایفو هفت بعدی

توضیح اینکه اگر شما فقط هندپیس سه بعدی صورت را داشته باشید که به آن هندپیس کارتریج های چند خط یا مولتی لاین نیز گفته می شود در این صورت یک دستگاه هایفو سه بعدی دارید. با اضافه کردن هریک  از هندپیس های دیگر همچون لیپوسونیک – هایفو واژینال – آر اف فرکشنال و یا ویمکس می توانید به بعد چهارم دست پیدا کنید. البته هایفو چهار بعدی بلک اولترا نیز موجود است که چینی بوده و کیفیت و قیمتی کمتر از هایفو فوردی پلاس اصلی دارد.

قیمت هایفو فوردی پلاس

برای دانستن قیمت هایفو فوردی پلاس کافی است تا با مشاوران الولیزر تماس بگیرید. بهترین قیمت هایفو فوردی پلاس را در اختیار شما قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *