اخبار

افتتاح وبسایت الو لیزر | فروشگاه آنلاین تجهیزات زیبائی

لوگوی الولیزر - لوگوی الو لیزر
به این نوشته امتیاز دهید.

وبسایت الولیزر تنها یک فروشگاه تجهیزات پزشکی نیست. در این وبسایت وو همچنین در شبکه های اجتماعی متعلق به این وبسایت سعی داریم تا شما را با موضوعات علمی و دانشی پیرامون فناوری تجهیزات پزشکی آشنا کنیم. اگر می خواهید با مکانیزم عملکرد هر دستگاه، اصول کاری و یا نکاتی که باید در مورد  هر دستگاه بدانید، آشنا شوید، کافیست به یکی از رسانه های زیر سری بزنید:

دانشنامه الولیزر: گلچینی از بهترین مقالات تالیفی پیرامون تجهیزات پزشکی. این مقالات حاصل تجربیات دکتر محمدرضا اورعی است. این مقالات نکات ارزشمندی را در مورد دستگاهها به شما آموزش می دهد.

مقالات الولیزر: این مقالات شامل دانستنی های مهم، ویدئوهای آموزشی و پاسخی به سوالات پرتکرار در زمینه تجهیزات پزشکی زیبائی است. مقالات همیشه در حال به روز رسانی هستند و مطالب جدیدی به صورت هفتگی به آنها اضافه می گردد.

اینستاگرام الولیزر: دانشنامه کاملا تصویری الولیزر است. در این صفحه علاوه بر معرفی محصولات با کیفیت حوزه زیبائی نکاتی به صورت تصویرنوشته و همچنین فایلهای تصویری آموزشی دیده می شود. حتما به این صفحه سری بزنید.

اینستاگرام الولیزر

اینستاگرام الولیزر

 

علاوه بر این رسانه ها اگر به دنبال دستگاهی مناسب برای کلینیک خود هستید، می توانید به راحتی با پر کردن یکی از فرمهای مشاوره یا کلیک بر روی آیکون تماس واتساپ با ما تماس بگیرید و هر آنچه در مورد خرید لیزر دایود، خرید دستگاه هایفوريال خرید دستگاه لیزر الکسلاندرایت، خرید کربوکسی، خرید آر اف فرکشنال و خرید لیزر کیوسوئیچ می خواهید بدانید از ما بپرسید. تنها کافیست فرم ارتباط با ما را پر کرده تا در کوتاهترین زمان ممکن، سفارش شما بررسی گردد.

با آرزوی بهترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *